...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

چه کم از بهار داریم؟

 

آه، این جاده ها،این جاده ها که حقیقتشان پشت 

نگاه هامان جان می دهند.این بلندی های شهر که  

آبی آسمان را از ما دور می کنند و این ... 

چقدر غریبند موش ها و مگس ها وقتی برای حضورشان 

در اضطرابند و چه آسوده ایم ما که روی چرخ های 

تزویری زمان لیز می خوریم. 

یخ نگاه هایمان مهر را تجربه نکرده اند که اینقدر باصلابتند. 

آنقدر جا برای سخت دلی گذاشته ایم که لطافت فراموشمان 

شود و رویای نایافتنی شود صداقت! 

سکوت تار دنیا عذابمان داده عمری..سال  87  میزبان 

خوبی برای دلتنگی هایمان نبوده،شایسته ی وجودمان 

پذیرایی نکرده و حالا هم بدون کاسه ای آب حتی به 

بدرقه مان نشسته.. 

با ما خوب تا نکرده،هرچه بیشتر سازش کرده ایم 

 لجاجتش بیشتر شده و به بهانه ی اینکه خدا بنده های 

خوبش را سخت تر می آزماید کلاه سرمان گذاشته.. 

باید برخیزیم و خودی نشان دهیم.چقدر به تمسخر بگیرد 

دنیا روزهایمان را؟چرا سال های خوب جوانیمان توام با 

حسرت خاکستری شوند؟  

----------------

تجدید حیات طبیعت می تواند بهانه ی خوبی برای آغاز باشد، 

از همین امروز با شنیدن آواز هر پرنده شکوفه بزنیم و بهار 88 

را با اشتیاق تمام به نظاره بنشینیم.. 

یادمان نرود:خواسته هایمان ناخواسته اجابت می شوند،بلایا دفع.

خدا به این مهربانی....     بنده ی حقیقیش باشیم

نظرات 12 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 http://3miramis.blogsky.com

درود عمیق بود پر از حرق ناب

ممنون از قدم رنجه..
و به تعداد تمام بشر حرف ناب در دنیا هست ولی ناشناخته..

پسته چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:15

عالی بود ... عالی ... خیلی عالی
مردمک جونم متن هات همیشه ادم رو تکون میده ... مو های تنم بیز بیز میشه وقتی می خونمشون !!!!
سال نوت مبارک ایشالا امسال سالی باشه واست پر از خوبی و نمرات عالی و ۱۰۰۰ تا چیز خوبه دیگه !!!!

چقدر نظر لطف داری مثل همیشه..
نو شدن سال شمام مبارک همراه با هزار تا آرزوی خوب بازم مر۳۰..

نوید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 http://lawbreaker.blogsky.com

خوشحالم از این بهونه ، بالاخره ، برای من بهونه شد تا شکوفه بزنم، خدااای من شکرت ، خدای من دوست دارم همه چیز داره نو میشه ، منم می خوام نو بشم !
سال جدید رو دوست خوبم ، مردمک ، پیشاپیش تبریک میگم ،یک سال پر از شادی و پر از عشق به همراه همه ی آرزوهات رو برات آرزو می کنم .

آبی ِ آبی ِ آبی و آسمونی باشی

خوشحالم که دارید واسه زندگی و ۱۰۰ البته خوب زندگی کردن بهونه های خوب پیدا میکنید.
(((بهترین بهونه برای عوض شدن رو از دست ندیم ... ! )))
آرزوی افتادن بهترین اتفاقاتو واستون تو سال جدید آرزو میکنم
یادمون باشه بهاری بشیم و بمونیم.
آفتابی ٍ آفتابی ٍ آفتابی و شاد باشید همیشه....
مبارک باشه نوروز۸۸

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:07

سلام به قشنگ خودم.بازم که ترکوندی خانومی من؟
متن خوبی بود
سال نو تم مبارک.......
شاد باشی

سلام یه سلام بهاری به تو و همه ی نازنین هایی مثل تو
خوبی از خودته مهربون..
سالنوی توام مبارک......
شاد باشی..منم شادی رو دارم تمرین می کنم...

mi پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:08

دست من نیست گاهی وقتا روزم آفتابی نمیشه
حتی با معجزه ی عشق آسمون آبی نمیشه
دست من نیست گاهی وقتا تلخ و بی حوصله میشم
بین ما، بین من و تو،من خودم فاصله میشم
دست من نیست...
هنوزم گاهی بلور قلبت رو، میشکنه حرفام
صبر تو به سر رسیده از من و سر گشتگی هام
با گذشت به من نگاه کن،تو که می بینی چه تنهام
رو نگردون از من ای خوب،اگه بدترین ِ دنیام
وقتی که دور میشم از تو ای هوای مهربونی
غمو تو چشات می بینم اما ایکاش که بدونی
من ِ گم شده من ِ بد با همه سر گشتگی هام
تو رو از همیشه بیشتر، بیشتر از همیشه می خوام

آرزو می کنم شبت پر از ستاره هایی باشه که هر شب سفارشتو به خدا میکنن تا همیشه ماه بمونی...
---------
لحظه لحظه سکوت می بارد
روبه خاموشیست این فانوس
میروم تا غروب ثانیه ها
با شروع شمارش معکوس ۳---۲--- یک نمیشه ولی..آخه با داشتن تو هر لحظه طلوع میکنم و خبری از سکوت و خاموشی نیست دیگه..

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:10

پروردگارا
خود را تقدیم تو می دارم
با من کن و از من ساز آنچه خود اراده می کنی
از اسارت نفس رهایم کن
تا انجام اراده ات را بهتر توانم
مشکلاتم را بگیر تا پیروزی بر آنها
شاهدی باشد برای کسانیکه با قدرت تو، راه تو و عشق تو
یاریشان خواهم داد.
باشد که همیشه بر اراده تو گردن نهم

سال نومبارک

و پروردگارا روزگارمان را چنان پسندیدنی کن که
ابر و باد و مه و خو رشید و فلک غبطه خورمان شوند
و آرامشی به روزهایمان ببخش تا تمام نامرادی ها
و تلخ کامی ها جای به شیرینی ها و زیبایی ها بدهند.

نوروزتان پیروز...

باران جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 http://www.i3aran-i3ahari.blogfa.com/




دلم در اضطراب است

نکند ؟!.....


سبزه ام سبز تر از هر بهار است

ولی باز می ترسم

ترس سبزه ای که به آب سپردمو

آرزویم را بی پاسخ گذاشت...

اما ....

دلخوشم که کنار چشم های تو از تشویش ها دورم


....

عزیزم


با قلبی آرام سال و تحویل کن

چشمهای آدمی لیاقتی بیش از اضطراب و تلخی داره

ما جانشین خداییم و این به ما قدرت میده

دستای تو لایق انجام بهترین کارهاست

کودکی و از یاد نبر

بزرگ شو اما طعم بادبادک بازی بچگی رو از یاد نبر

لحظه های خوش گذشته انرژی آیندمونه

دوست دارم به اندازه ی تمام ثانیه هایی که باهم گذروندیم

به اندازه ی تمام آرزوهامون

دوست دارم

لبخند بزن

لبخندی با تمام امیدی که یه آدم می تونه داشته باشه

دوست دارم

عیدت مبارک عزیزترین همقدم


سر سفره تو لحظه های اخر ارزوهامو فراموش نکن


..................................



فردا شارژ می خررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

بگشید اصلن اصلنم شارژ نداشتممممممممم

فردا sms میددددددددددددددددددددددددددددددم

بشمار چند تا غلط دارم تو این 3 خط؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

بااااااااااای

بااااااااااااااااااااااای

و هرکه را ،هرچه را از یاد ببرم موقع تحویل سال تو را و آرزوهای قشنگ تو مگر فراموش شدنیند؟
برای خودم برای خودت و برای خیلی ها که پرن از آرزو و امید دعا میکنم با دستانی که به سوی آبی آسمان دراز کرده ام...

میخندم..بلند بلند میخندم سرونازهای قد کشیده را...
توهم همراهم باش و بخند با من به دنیای شیرین کودکی هایمان..
دوستت دارم همان اندازه که...دوستت دارم..
.
.
.تازشم فکر کنم با بشی 15 ! اونم با ارفاق !!اگه به بابات نگفتم یه
آشی واست نپختم..
باااااااااااااااای
بااااااااااااااااااااااااااای

یک همکلاسی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:56

برای بودن جنگ کافی نیست باید بودنی باشد سعی کن همیشه اینگونه باشی

زندگی فلسفه ایست بسیار رمزآلود که در مسیر آن گاه با استراتژی جنگ باید پیش رفت تا پیروز شد..

جایی نوشته بود : جریان زندگی چیزی به جز مبارزه میان عاطفه و عقل نیست..
امید که روزی عقل و عاطفه یکرنگ شوند..
-------سعی میکنم ، چشم به روی دو دیده...

پسته سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:59

سلااااااام سلام 100 تا سلام به بهترین دوست جونم مردمک خاتون :d
عیدت و سال نوت مبارک !!!
مشالا !!(سیستم خودم بخون ها )
حالا
1
2
3
4
دست دست دست دست !!
دست ها شله ها !!!
اگه بدونی دلم واستون چه قدر تنگ شده !!!!
دوستون دارم یه دنیا !!!
ایشالا توی عید حاشو ببری و رفرش بشی !!!

ســــــــــــــــلام پسته ی خندون و همیشه مهربـــــــــون
سال نوی جنوبیتونم مبارکه !!!
زدم دستو به افتخار تو و همه بامعرفتایی مثه تو
1
2
3
4
دست دست دست دست !!
دل منم واسه همه تنگیده !!!!
بله ایشالا که همهمون رفرش برگردیم دانشگاه..
یه چیز در گوشی:((I WANT STH.
THAT IS FAMOUS THERE، DO U UNDERSTAND?
?SOMETHING TO EAT، SOME THING DELICIOUS!!!!
OK????

پسته پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:00

نمی دونما اما فکر کنم گزقتم !!!!
ایشالا!!!!!

نمیدونما اما فکر کنم غلط املایی داری!!!! ولی باهوشی..
ایشالا!!!!!

نوید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:40

:)

ایضا :)

پسته دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 22:37

بابا اخه تقصیر من چیه !!!
به خدا توی اونجا امکانات و وقت و ۱۰۰۰ تا چیز دیگه کم بود !!!
اخه مردمک جون یه لپ تاپ دادن دستم که فقط ۲۰ دقیقه میتونستم ازش استفاده کنم و اینه که نوشته ی فارسی روی کلید هاش نداشت !!!
دیگه خودت باید به بزرگیت ببخشی دیگه !!!!

اااااااااااااا خنده تو خندس پس : ((=

نه بابا این حرفا چیه؟؟!!خدا ببخشه بندش که...

خنده تو خندس پس : ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد