...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

¤ ؟

* الهی جودُکَ بَسَطَ اَمَلی

"خدایا جود و بخششت بساط آرزوی مرا گسترده" 

 و سخاوت بی نهایتت حریصم ساخته که هرآنچه در 

 دل دارم ،صرف نظر ازمحال بودن یا نبودش، طلب کنم.

 و رحمت عظیمت امیدوارم کرده به روا شدن حاجاتم.

معبود مهربانم ،

برنیاوردن آمالم را گردن معصیت هایم مریز که گوشم  

 پُر است از دست و دل بازی ها و بخشودگی هایت.

 * الهی اِن اَخَذتَنی بِذُنوبی،اَخَذتُکَ بِعَفوِکَ

"خدایا اگر مرا به جرمم مؤاخذه کنی،تو را به عفوت مؤاخذه می کنم" 

 می دانم که خوب می دانی:

اگر وسعت و پیچیدگی رفتارهای دنیایی را هضم نکنم  

نفسم کنج گلو یخ می زند و قادر به بازدم نخواهم بود.

پس یارای درست اندیشیدن را هدیه ام کن و مگذار 

 شک ببرم بر آنچه عمری یقینش دانسته ام .

نظرات 15 + ارسال نظر
داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:57 http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه قابل میدونی منو به اسم
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

سلام
رفیق؟!
قدرتمندترین!
سریع!!
تبادل لینک!!!
نوچ

سورنا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:57

سلام
وای که چقدر معنیشون قشنگ بود
مخصوصا دومی

سلام
قسمتی از دعای شعبانیه ست
خیلی دلنشینه

ن.ک جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:39

چه محتوای عجیبی می یابیم گاه گاه از این آیات همیشگی آسمانی و خوشا به حال و روز شما که عمیقا می شناسیدش با همه ی الوان
احسنت

آشنای ده ها خط در میانش هستم فقط
مانده تا الوان دلنوازش را دریابم
ممنون

تنها ۴۱ جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:03

خدا از ما بالاست نه اینکه مغرور است بلکه می خواهد دستمان را بگیرد
دعای قشنگی بود
وبلاگتون خیلی دیر بالا می اید

لا ریب فی"خدا می خواهد دستمان را بگیرد"
..
دیر بالا میاد،قرصشو پیدا نمی کنم!

[ بدون نام ] شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:30

اِلاَّ الَّذِینَ تَابُواْ وَاَصْلَحُواْ وَبَیَّنُواْ فَاُوْلَئِکَ اَتُوبُ عَلَیْهِمْ وَاَنَا التَّوَّابُ الرَّحِیمُ

اَفوَض اَمری الی الله ، اِن اللهَ بَصیرٌ بِالعِباد

بوعلی سینا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:09

سلام

جذاب و پر مفهوم بود

سلام
چه خوب!ممنونم

پسته دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:18

نه مثل این که تو این میون منو نیپون کوکو از قافله عقب موندیم ...

سلام علیکم (بازم یادم رفت اول بگم !)

مردمک این پست جز عالیترین پست هایی که تاحالا خونده بودم ...

بابا توام استعداد داشتیا !! برقا رفته مثل این که ... هیی هیی هیی !!

ترشی نخوری یه چیزی میشی مطمئنا !!

خوش بگذره (دوستان به جای ما !!)

علیک سلام
اگه عالیترینه،واس خاطرِ جمله های عربیشه
از ترشی که نمیشه گذشت آخه !
جاتون خالی ِ خالی .

۰۰:۰۰ سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:04

چه خوب یادآور شدید که مفاتیح الجنان را بگشاییم و نگاهی به این مناجات شیرین بیندازیم
انگار همه حرفهایم که باید با خدایم می زدم در این چند صفحه گنجانده شده
و چقدر خوب می توان خدا را صدا زد
و چقدر خوب می شنود
براستی که خدایمان است.

اِلهی ما اَظُنُّکَ تَرُدُّنی فی حاجةٍ قَد اَفنَیتُ عُمری فی طَلَبِها مِنکَ

چقدر خوب می توان خدا را صدا زد;
" و اگر مرا به آتش دوزخ ببری، اهل جهنم را آگاه خواهم کرد که من
تو را دوست می داشتم"
و لا انقطَعَ رَجائی مِن جمیلِ کرَمِکَ
و چقدر خوب می شنود;

نیپون کوکو سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25

سلام نازنین
پست جدید؟؟؟؟؟؟
مبارکه.
بلخره درست شد
میدونی باید بهش تذکر بدیم بعد درست بشه
پست قشنگی بود

سلام
مغسی
آره دیگه ایرونی بار اومده! باید چوب بالا سرش باشه
قشنگی تو نگاته
( تغی!)
:)

ن.ک پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:47 http://http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

صبحدم پیک مسیحا دم جانان آمد
گفت برخیز که آرام دل و جان آمد
قائم آل محمد، شه اقلیم وجود
که به فرماندهی عالم امکان آمد


میلاد یگانه منجی عالم بشریت بر شما مبارک

گفته بودم چو بیایی،غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

این عید بزرگ بر شما هم مبارک

ن.ک یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:07 http://http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

عطر بهار نارنج منتظرت می ماند تا بیایی و بخوانی حکایتش را
منتظر نظرتون هستم

برای شنیدن حکایت بهار نارنج ها بی قرارم همچنان..
به روی دیده

محدثه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:36 http://rayeheyedoost.blogsky.com

می دونی اگه یه لحظه مثل هوا اطرافم نباشه ...من رو در بر نگیره ؛ چی می شه ؟
شاید نفسم بند بیاد ؛ شاید خون به مغزم نرسه ...ولی قبل از همه ی این ها از درون منفجر می شم !!
مثل آدمی که از جو خارجش کنن !

مثل آدمی که از جو خارجش کنن !

ن.ک چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:01 http://http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

سلام... بروز شدم منتظرتون هستم

سلام ... به روی چشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35

سلام
یه سلام قشنگ به قشنگترین پری دریایی دنیا
شرمنده دیگه نصف شب با کارت خودت بهت کامنت میزارم
پری ناز چرا به روز نمیشه؟
بی صبرانه منتظر پست جدیده هستیم ما...

خوب فک کنم وقت رفتنه

...چک کنید همه
سوتی...
(به اینا میگن کلمات کلیدی نه؟)
روز و شبتون بخیر دوست عزیز




وای وای یه لحظه ام وایستامیگم چه قدر از این در به اون در پریدم من
خوب هول کردم خواستم تمام حرفامو تو چند سطر خلاصه کنم که این جوری اون جوری شد

خوب باشه توروخدا نزن رفتم
بای

سلام
یه سلام درست درمون،جای همه ی روزایی که به هم سلام ندادیم
شرمنده!؟!دووووشمنات شرمنده

همین روزاس که poste جدید بزنم

سوتی!! دیگه دیگه :)
خوشحالم کردی..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39

راستی باد بوی هیجان می دهد یا نه؟



بیا حواسمان را پرت کنیم
مالِ هر کس دورتر افتاد
عاشق تر است
اول خودم
حواسم را بده ...
مردمک نمی دانی چه حالی شدم وقتی این شعر را خواندم
حسرت دامنه دارم را های های گریستم
چه قدر پرمحتواو قشنگ بود.
چه قدر ...




اه رفتم تو فاز شعره...

هیجان تمام فراخناکی لحظاتم را لبریز کرده

آره،این شعر به دل خودم هم حسابی چسبید
دامنه داری حسرت هایت را یک سره بگذار لب کوزه
چشمانت لایق دیدن زیباترین هاست،این حق مسلم را از آنها دریغ ندار

رسیدن بخیر..تا عصر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد