...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

تمنای بندگی

ربّی!  

من "در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست"  

"قدرتی که از معصیت بازگردم ، ندارم! 

مگر اینکه تو به عشق و محبتت مرا بیدار گردانی" .

 به شماره های بی شمار کسانی که العفو را

با قدرت ایمان ناله می کنند سوگند؛ بر من نگیر

سنگینی خبط های زمینی را. 

"اللّهم اِنّی اَعترفُ لکَ بضعفِ قوّتی و قِلَّةِ حیلتی"

دستانم چون همیشه شیب رو به بالایی دارند، 

 هرچند سر به زیر دارم!، 

 حال و هوای بندگیم را مراعات کن! 

َ" اَجعلنا مِن المرحومین و لا تَجعلنا مِن المَحرومین".

نظرات 7 + ارسال نظر
کرشمه پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45

سلام
میان سجده ی سبز سحرگاهان اگر بر خاطرت رد شد خیال من دعایم کن

سلام
"صندوقچه ی راز مرا بگشایید
یک حنجره آواز مرا بگشایید
نادیده بگیرید مرا یک امشب
امشب پر پرواز مرا بگشایید"
محتاجم،..چشم

۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:54

نوشته ی لطیفتان زیبایی این شبها را دوچندان کرد.

پروردگارا " حال و هوای بندگیم را مراعات کن! "

التماس دعا

"همزاد کویریم تب باران داریم
در سینه دلی شکسته پنهان داریم"

لطف دارید
اگر لایق باشم؛حتما

نیپون دلتنگ پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:31

شب قدر است و طی شد نامه ی هجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر

حافظ
التماس دعا

به قول sister اَم:"خدایا کمک کن قدر را قدر بدانیم"

می گویند دعای آدمها در حق دیگری زودتر به آسمان می رسد
تا در حق خودشان!
پس دعایت می کنم که دوست دارم خیلی زود از دلتنگی رها شوی،
کوکوی تابان!!

همای پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:32

عالی بود

التماس دعا

خیلی ممنون

"ربنّا اغفرلنا ذنوبنا و کفِّر عنّا سیِّئاتنا و توفنّا مع الابرار"

سورنا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:11

سلام
دستانم چون همیشه شیب رو به بالایی دارند،

هرچند سر به زیر دارم!،

حال و هوای بندگیم را مراعات کن!

به نظر من تا حالا هم زیاد مراعات کرده
این ماییم که حال هوای خدایی رو مراعات نمیکنیم

سلام بالاخره!
درسته..اما ما بنده ها خیلی خوش اشتهاییم!
هِی میخوایم بیشتر هوامونو داشته باشه..
راس میگین ماهام باید بیشتر مواظب شکستن دلش باشیم

بوعلی سینا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 19:29

سلام

الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

برای همدیگر دعا کنیم تا قلبمان ارام گیرد

سلام

با زمزمه ی الغوث ، تکیه ی محکمی بر بخشندگیش می زنیم و
با دعا در حق یکدیگر آرامشی عظیم برای قلب هایمان می خریم .

ن.ک سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:30 http://http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

مفهوم معصیت را تنها یک نفر می داند
معصیت همان دچار شدن است و چه زیباست گه رد ره عشق گاهی معصیتی کنیم و از رقیبانمان پیشی بگیریم
.
.
.
.
سلام دوست عزیز نوشته ی بسیار زیبایی بود
من هم بروز شدم و منتظر حضور شما

دچار یعنی عاشق
و فکر کن که چه تنهاست
اگر که ماهی کوچک دچار دریای بیکران باشد !
.
.
" وقتی که یک تفاوت ساده
در حرف ،"
معصیت را
به معصومیت
تبدیل می کند،
"باید به بی تفاوتی واژه ها
و واژه های بی طرفی"
مثل نان
دل بست
نان را
از هر طرف بخوانی
نان است !"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد