...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

سوم کمان

" می بایست می خوابیدم ؛

  اما مادربزرگ ها گفته اند چشم ها نگهبان دل هایند ..

  و چقدر دلم می خواهد همه داستان های پروانه ها را 

  بدانم که بی نهایت بار در نامه ها و شعرها در شعله ها 

  سوختند تا سندِ سوختن ِ نویسنده شان باشند.  

پروانه ها ... "     

                  ح.پناهی                                

                                                

                            

                 

نظرات 3 + ارسال نظر
کرشمه شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35

سلام

زندگی ات به زیبایی گلستان ابراهیم و
پاکی چشمه ی زمزم باشد!

عیدت مبارک مردمک نازم
همراه با بهترین آرزوها!

ای صبا از ما به اسماعیل قربانی بگو
زنده برگشتن ز کوی دوست ُ شرط عشق نیست !

عیدِ خوبِ خودت،عیدِ خودِ خوبت هم مبارک..
با بهترین آرزوها !

ن.ک یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 http://yekjomleyekzendegi.blogfa.com/

دست نوشته ی تازه ی شما با نام ((سوم کمان)) پروانه ی نداشته ی دلم را سخت سوزاند
و زیبائی دل نوشته های تان بار دیگر برایم صادقانه رقم زد
.
.
.
.
شرمنده که ناگزیر شدم اینجا نظر بذارم
چچند روزی قسمت نظرات وبلاگتون باز نمی شه
و من سخت منتظر بودم
..
.
.
خویش با حس قریب لحظه هایم منتظر قدوم پاکتان هستم

مشکل نظرات ، هرازگاهی پاچه ی وبلاگم را می گیرد تا یادم
بماند بازی با ارقام برای صفحه گشایی!خیلی ساده نیست!
(نظرتونو منتقل کردم)
ممنون که چون همیشه ، زیبا کلون اتاقم را نواختید..

با اشتیاقی بزرگ دل به "حس قریب"تان می سپارم

کوکوی تابان یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:54

سلام
سلامی به گرمی نیپون کوکو...نه ...یعنی همان آفناب تابان

مردمک مهربان هرچه گشتم پیدا نشد حکایت پروانه...
اما با تو حکایتی دگر این دل من بسر کند...



راستی؟؟؟باش با دل که همه رهگذران می گذرند

سلام کوکوی تابان (یادته که؟؟؟؟)

حکایتی که تو بگویی شنیدنی ست .هرچه که باشد..
ممنونم که...

به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم..نه عقل ماند و نه هوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد