...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

 همیشه معبود من ؛

در شبی این چنین ،

عرش مقدست را از شنفتن نگاه و صدای گوشه گوشه ی شهرم دریغ مدار !

که تمام امیدمان را به آن بسته ایم .

 

"همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی" ؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
۰۰:۰۰ پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

خدای همیشه خوب
می خواهم آنچه را که تو می خواهی بی قید و شک....

"شب آرزویتان شکوفه باران"
!!!!!!!!

برای یک .. نه .. دو .. نه .. چند ده دوست ، شکوفایی گل آرزویش
را در شبی چنین ، آرزو کردم !
باشد که به بار نشستن شان را شکر گوییم .

صنم پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:52

شعر واقعا زیبایی بود..
امیدوارم از دوستات اولین نفری باشم که از ته ته دلم آرزو می کنم به آرزوهات برسی!
شب آرزوهایت پرستاره!


امشب غنیمت دارمت...باشم غلام و چاکرت!

آره به دل خودمم خیلی نشست ..
اهل خونه رم مهمونش کردم !
..
ممنون صنم خوب ( غلام چیه؟! تاج سری تو :-) )

پسته پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:07

هیی هیی هیی ... میدونم منم تاج ِ سرم !! دیگه نمی خواد خودتو به زحمت بندازی بگی !! من میدونم !!!
(ژانر سنگ پا ی قزوین رو دارم الان !!)

سلام سلام ... مرزه جون ...
بازم که تو اسمت رو به شکلای مختلف می نویسی تا پز بدی ؟؟! پز دادن اصلانشم کار ِ‌خوبی نست !! پز پزوو !! ( به یاد سرتق بازیه کوچولوییهامون !) :دی :دی

خب خب !!
ببینم این ریحان ِ درونی چی نوشته !!
به به !! چه نوشته های قشنگی !!! (چاخان کردم !! من اصلا اون همه سر در نمیاارم !!!)
نه خدایی قشنگه ...
واقعا ...
ایشالا امیدمون ناامید نمیشه !! مطمئنا !!


منو یادت نرههاااا !!!
البته میدونم که شما ها همتون خیلی مهربونین :دی

منم واست آرزو میکنم که ایشالا بهترین ها رو به دست بیاری و به آرزو هات برسی !!


تو نبینش !!خصوصیه !!

:* :* ۱۰۰۰ تا !
:دی
:دی:دی
(از همین جا میگم این جمله های آخر واسه دخیام یکیه تا سبزیجاتم دعواشون نشه :دی :دی !)

سلام تاج سر بهمنیا و صدالبته تاج سر ماها !
(ماها = ؟)
خوش اومدی .. میگفتی گاو و گوسفند..نه..آخه تازه واسه شهریه جیب
بابا رو ضدعفونی کردم..
(البته اگه پولو چرک کف دست حساب کنیم!!!!!!!)
ولی خب یه مرغ لااقل ..یا نه.. خوروس! قربونیت میکردم :)

تازه نه اینکه خودت پُزپُزو ! نیستی!narguessخانوم. ایــــــــــــــــش!
( ایش واسه اینه که نزدیک ترین صدا به اون صدای ابداعیمه و
املایی شو نمی دونم !)
معلومه که یادم نرفت .. ایشالاه! که خدا صدامونو شنیده باشه

واسه همین رعایت مساواتته که شماره ی کفشت بالا رفته دیگه ..
بهشت رفته زیر پات ، شماره 50اینا باید بپوشی :) :) :)

این شیوید باز دوباره می خواد ظرفارو ، گردن من بندازه ، تو یه چیز بهش
بگو.. آخه دستام تاول زد بس که ..
لااقل یه دستکش رزمریم بخر خُب :(
برم به داد شاهی برسم که رفته پی نظافت آخر هفته و ریکا
می خواد!!

تنها41 جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:31

ای مرغ سحر عشق زپروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد وآواز نیامد
تمام آنچه هستیم از آن خداست کاش او هم قسمتی از فکر و عشق و شورمان باشد

این نان و آب چرخ چو سیل ا​ست بی​وفا

من ماهیم نهنگم عمانم آرزوست !

امیدواریم که قسمتی از فکر و عشق و شورمان شده باشد .

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:15

اگر مانده بودی تورا تا به عرش خدا میرساند
اگر مانده بودی توراتا دل غصه ها میکشاندم

اگر با تو بودم به شبهای غربت که تنها نبودن
اگر مانده بودی زتو مینوشتم تورا میسرودم

مانده بودی اگر نازنینم زندگی رنگو بوی دگر داشت
این شب سرد و غمگین غربت با وجود تو رنگ سحر داشت

با تو این مرغک پر شکسته مانده بودی اگر بالو پر داشت
با تو بیمی نبودش ز طوفان مانده بودی اگرهمسفر داشت

نوبت رسیده است به دوران تازه ای

وقت است سر بر آورد انسان تازه ای

دیگر به هیچ معجزه ای دل نمی دهیم

شاید رسیده ایم به ایمان تازه ای؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد