...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان

...

این دلنوشته ها و گاهخوانده ها یادآور روزگاریند که به جرم عهد نبسته ام چکه چکه می بارمشان




موجودترین بخش زندگی ، روز است .

روز است که هر روز ، می بارد روی سرمان ، کف دستمان ،

توی دهانمان و برای این بارش مدامش است که رنگین کمان پشتش

را هرگز ندیده ایم !

می ایستم ، سر بلند می کنم ، دست بالا می گیرم و دل می سپارم به

چِک چِک ِهمیشه اش ..

و می دانم رنگین کمان ؛ بی قراری های یکدستی ست که در چشمم برآمده ~

..

امروز ؛ حلقه ای دیگر بر تنه ی شناسنامه ام تنید و تبر لاغرتر شد در

وسوسه ی زخم زدن !

..

آهای ¤¤¤¤¤ !

یادت هست آن روز که انتگرال دوگانه ی سه نقطه می گرفتی و

موجودترین بخش زندگیت داشت جان میگرفت ؟ ..

همان وقتی که کوه ِ بی قله ای تصویر میکردی برای صعود ، آسمان

کوک شد تا تمام روزهای امروز برف ببارد ..


امروز ، روز ِ من است .

روز ِ من مبارک .



نظرات 4 + ارسال نظر
تنها۴۱ یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:51

روزهای که بشود عاشقانه زیست مال من است بشود یک دل سیر برای روزهای رفته هم گریست مال من است زمان موجود نیست اما موجودیت زمان خاطرات خوب ماست بهمن ماه همه ماست همه بهمنی ها وشاید روز شما روزتان به خوشی

بهمن خوشترین خاطره ها را دارد !
بهمن آغاز فصل 4 ساله ایست که روزهای دانشجویی مان را ساخت
و پر از خاطره های تکرار نشدنی و بکر است ..

من برای بهمن به دنیا آمده ام ! شاید هم بهمن برای من !

همزمانی روز تولدم و شروع دوستی هایی به نام "بهمنی ها" را هزاربار
شاد هستم .

ن.ک جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:08

بهمن زیبا همچنان برایتان پایدار باشد
و تا قیامت از آن قلب پاکتان

پایداری بهمن زیبایم را در خشت خام می بینم !

ممنون طلایه دار شاخه های نسترن !

رادیکال جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:35 http://radical84.blogfa.com

گفتم امشب خدا چه غمگینی

چون پری های شعر فرخزاد

من چه شکلی تورا ببوسم پس؟

دود را حلقه حلقه بیرون داد

نامه ای در جیبم...

و گلی در مشتم...

غصه ای دارم با نی لبکی...

سر کوهی گر نیست...

ته چاهی بدهید...

تا برای دل خود بنوازم...

عشق جایش تنگ است!

(منزوی)

ن.ک سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:19

استکانهای خالی را که نگاه می کنم

گلویم

به خاطر چای هایی که با تو نخورده ام

چقدر می سوزد

زندگی چای است
و عشق قند آن !
با قند باید نوشید چای را !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد